KJØPS BETINGELSER NETTBUTIKK 




Frakt og Levering:

Ekspedisjons tid varierer fra 1-3 dager ( Til betaling er klarert), varene sendes deretter fra lageret med Bring Bedrift Pakke som har antatt leveringstid mellom 1-3 virkedager. Levering verden forøvrig er 7-14 dager.

Vi jobber kontinuerlig med å forkorte leveringstiden til deg som kunde. Haster det? Kontakt oss for ekspress forsendelse (egne fraktpriser).

Henting Lokalt: Hvis en pakke skal hentes på et spesifikt leveringssted, må du gjøre det innen det tidsrommet som er angitt i meldingen. Pakker skal normalt hentes personlig med gyldig identifikasjon og bestillingsnummer. 

Du kommer til å få en melding om levering som angir når og hvor pakken må hentes eller mottas. 

Meldingen skal kunne gis med e-post, vanlig post, og hvis du har meddelt et mobilnummer, også via telefon eller SMS. 

Vi har rett til å debitere deg for en avgift på 149 NOK hvis pakken ikke hentes. Varer merket med "på forespørsel" kan ha mellom 7-14 dagers leveringstid. 

Betaling: Vi aksepterer betaling via Paypal ( Husk å merke med ditt ordrenummer) eller via normal bankoverføring, for proffkunder kan vi sende faktura men dette må avtales på forhånd. 

Retur og reklamasjon: Når produkter kjøpes på nettstedet, har du en 14-dagers angrerett i samsvar med gjeldende angrerettslov og forbrukervernlovgivning. Det betyr at du har rett til å kansellere ethvert kjøp ved å gi melding til oss om dette innen 14 dager fra da du eller din representant mottok det bestilte produktet.

Angreretten gjelder ikke for følgende produkttyper:

a) produkter laget etter din spesifikasjon, eller som ellers har fått en tydelig, individuell karakter,

b) produkter med hygiensike forseglinger kan IKKE returneres på grunn av helserelaterte og/ eller hygieniske årsaker, dette gjelder alle nåler og penner, samt annet sterilt utstyr. Kremer o.l kan ei heller returneres.

c) et produkt som sannsynligvis forringes eller utløper raskt) 

d) pigmenter med leveringstid

Skade skjedd under transport (dette må meldes fra ved avhenting av varen til budet da alle våre pakker er forsikret via Bring Bedrift pakke) Retur av varer som ikke faller inn under reklamasjon betales av kjøper dersom ikke annet er avtalt.

KUNDEANSVAR OG ETIKK: Som kunde har du ett etisk og viktig ansvar ifht smittevern. 

Vi innhenter ikke opplysninger om kundenes kvalifikasjoner. Ved mistanke om at kjøper ikke jobber under hensiktsmessige og sanitære forhold så vil vi påberope oss retten til å terminere fremtidige ordre.

Vi tar personvern på alvor og har derfor etablert ett skjema med informasjon til deg som kunde som sikrer deg og ditt personvern